Skip links

Virtualni asistent

Koncept virtualnog asistenta odnosi se na sinergiju cijelog našeg tima koji obavlja usluge poslovnog savjetovanja, predstavljanja tvrtki, uredske uprave, poslovne organizacije i ostalih srodnih usluga za naše klijente. Virtualni asistent može vrlo lako upravljati cijelom poslovnom komunikacijom, održavanjem baze podataka i slično.

Mali i srednji poduzetnici imat će najveće koristi od usluga virtualnog asistenta, kao i strane tvrtke koje pokreću svoje poslovanje u Hrvatskoj. Uz uslugu virtualnog asistenta štedite vrijeme i novac. Ključna značajka ove usluge je da se većina zadataka obavlja putem telefona, e-maila odnosno raznim alatima virtualne komunikacije.

Na taj način plaćate isključivo za obavljeni posao, u skladu s obujmom obavljenog posla i utrošenim vremenom. Kao rezultat toga, maksimalno se smanjuje rizik poslovanja i povećava se učinkovitost poslovanja svih naših klijenata.

Usluge virtualnog asistenta obuhvaćaju širok spektar administrativnih zadataka i podršku poslovanju.

  • Upravljanje kalendarom: virtualni asistent može organizirati vaš kalendar, zakazivati sastanke, upravljati terminima i obavijestiti o nadolazećim obvezama;
  • Upravljanje e-poštom i komunikacija: upravlja vašom e-poštom, provjerava i odgovara na poruke, arhivira važne informacije, filtrira neželjenu poštu I upravlja njome. Također može obavljati telefonske pozive i druge oblike komunikacije prema uputama.
  • Organizacija putovanja: može pronaći najbolje cijene avionskih karata, rezervirati hotele, upravljati detaljima putovanja kao što su prijevoz do hotela i planiranje itinerera;
  • Administrativni zadaci: može uključivati upravljanje dokumentima, pripremu prezentacija, unos podataka, izradu i uređivanje dokumenata, vođenje evidencije i slično.
  • Istraživanje: može provesti istraživanje o određenim temama, prikupiti podatke, pripremiti izvještaje i analize kako bi vam pomogao u donošenju konkretnih odluka na temelju važećih informacija.
  • Upravljanje društvenim medijima: može upravljati vašim profilima na društvenim mrežama, stvarati i objavljivati sadržaj, odgovarati na komentare i poruke te pratiti analitiku kako bi poboljšao prisutnost na društvenim medijima.
  • Korisnička podrška: pruža podršku korisnicima, odgovara na njihove upite, rješava probleme i pruža informacije o proizvodima ili uslugama.
  • Prijevod i pisanje: ako vam je potrebna pomoć s prijevodom ili pisanjem, virtualni asistent može prevesti dokumente, napisati članke, blogove, dopise ili druge tekstove.

Ako vam je potrebna neka od spomenutih usluga ili pomoć oko aktivnosti koja nije navedena, javite nam se kako bismo se prilagodili vašim potrebama.

Pošaljite upit
This website uses cookies to improve your web experience.
Home
Search